عهد ازل

حرفی از جنس امروز

حرفی از جنس امروز

به یاد:
سردار رشید اسلام، شهید حسن انتظاری

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

۶ مطلب در خرداد ۱۳۹۹ ثبت شده است

انقلاب جنسی 4

انقلاب جنسی 4

در مورد شیوه‌ی طرح موضوع مستند انقلاب جنسی 4 نظری ندارم؛ اما تماشای این مستند را به شما پیشنهاد می‌کنم.
https://1film.ir

عادت

متاسفانه، به دیدن بیش از خواندن و به شنیدن بیش از فکر کردن، عادت کرده‌ایم.

اکبر طبری

حمایت‌های گذشته و سکوت سنگین امروز جناب آملی لاریجانی در قبال اتهامات اکبر طبری و عدم تبری جستن از او یک پرسش اساسی را به ذهن متبادر می‌کند:
آیا فردی با این ویژگی‌ها شایستگی تشخیص مصلحت نظام و نگهبانی از قانون اساسی را دارد؟

امام خمینی

بعضی را، هرچه بیشتر می‌شناسی، بیشتر دوست می‌داری؛ و امام خمینی (رحمت الله علیه) از معدود انسان‌هایی هستند که این‌گونه‌اند.
امام خمینی: آن‌قدر که اسلام از این مقدسین روحانی‌نما ضربه خورده است، از هیچ قشر دیگری نخورده است و نمونه‌ی بارز آن مظلومیت و غربت امیرالمومنین -علیه السلام- که در تاریخ روشن است.

دکتر قالیباف

در این سال‌ها، حواشی، شایعات و ادعاهای بسیاری در مورد کارنامه و عملکرد دکتر قالیباف وجود داشته و دارد و تحلیل‌های بسیاری نیز در مورد طرز تفکر و خط مشیِ ایشان منتشر شده؛ اما فارغ از همه‌ی این‌ها، ریاست قوه‌ی مقننه، محک بسیار خوبی برای سنجش عیار جناب دکتر قالیباف خواهد بود.

تاسف

با تمام احترامی که برای علما و مراجع تقلید قائل هستم؛ از بابت این تجلیل و قدردانی برای دفاتر، بیوت و شخص مراجع واقعا متاسفم.

"مراجع عظام تقلید، آیات صافی گلپایگانی، مکارم‌شیرازی، نوری همدانی، سبحانی، جوادی آملی، مظاهری، علوی گرگانی و جمع کثیری از فضلا و اساتید حوزه‌های علمیه در پایان سه دوره متوالی ریاست علی لاریجانی در مجلس شورای اسلامی، با صدور پیام های جداگانه‌ای از خدمات وی در این جایگاه تجلیل و قدردانی کردند."